Program připravuje absolventy pro samostatný výkon odborných činností, které vyžadují znalosti problematiky public relations a reklamy a souvisejících marketingových komunikací. Zaměřuje se na strategické řízení vztahů s veřejností a budování jednotné image. Prohlubuje psychologické a sociologické poznatky z oblasti sociálního styku, komunikativních dovedností, forem prezentace a reprezentace osoby v mikroekonomických a makroekonomických vztazích firmy. Seznamuje studenty s nejnovějšími trendy v oblasti marketingu, komunikací, médií, žurnalistické praxe a učí je jak získané vědomosti uplatnit v praxi.
Absolvent se uplatní v institucích a firmách zaměřených na práci s veřejností v tuzemském i zahraničním styku, v marketingových a reklamních společnostech, v odborných marketingových a reklamních útvarech firem, v mediálních prostředcích, v mezinárodních a správních institucích, bankách, v politických, zájmových a dalších seskupeních. Může pracovat jako propagační referent, žurnalista, tiskový mluvčí, mediální manažer a na pozicích řídících vztahy s veřejností, v tiskových odděleních, reklamních a PR agenturách, marketingových odděleních a v mezinárodních komunikačních institucích a agenturách.