Střední odborné vzdělání s výučním listem
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Cukrář
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 3,0 | Denní | 1 | A | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 97 / 30 | 30 | pohovor | 0 | Zrakově, Sluchově | |||||
Poznámky k oboru: výměnné pobyty v zahraničí, účast na mezinárodních projektech, odborné praxe u partnerských společností, část OV probíhá v reálném pracovním prostředí.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Kuchař-číšník
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 3,0 | Denní | 2 | A, N | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 201 / 60 | 60 | pohovor | 0 | Zrakově, Sluchově | |||||
Poznámky k oboru: barmanský nebo someliérský kurz, výměnné pobyty v zahraničí, účast na mezinárodních projektech, odborné praxe u partnerských společností.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Úplné střední odborné vzdělání s maturitou
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
IT specialista
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 4,0 | Denní | 2 | A, N | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 169 / 60 | 60 | koná se | 0 | Zrakově, Sluchově, Tělesně | |||||
Poznámky k oboru: odborné praxe u partnerských společností a VŠ, zkoušky Cambridge English, část OV probíhá v reálném pracovním prostředí.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Strojírenství v 21. století-CAD-CAM-CAQ
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 4,0 | Denní | 2 | A, N | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 91 / 30 | 30 | koná se | 0 | Sluchově, Tělesně | |||||
Poznámky k oboru: výuka CAD/CAM, výměnné pobyty v zahraničí, účast na mezinárodních projektech, odborné praxe u partnerských společností, zkoušky Cambridge English.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Silniční doprava
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 4,0 | Denní | 2 | A, N | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 64 / 30 | 30 | koná se | 0 | Sluchově, Tělesně | |||||
Poznámky k oboru: možnost získat řidičský průkaz skupiny B (zdarma B), výměnné pobyty v zahraničí, účast na mezinárodních projektech, odborné praxe u partnerských společností, zkoušky Cambridge English.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Se zaměřením na cizí jazyky
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 4,0 | Denní | 2 | A, N | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 210 / 30 | 30 | koná se | 0 | Zrakově, Sluchově, Tělesně | |||||
Poznámky k oboru: výuka předmětu Fiktivní firmy, příprava na státní zkoušku z psaní na klávesnici, z cizího jazyka, výměnné pobyty v zahraničí, účast na mezinárodních projektech, odborné praxe u partnerských společností a VŠ, zkoušky Cambridge English.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Hotelnictví a turismus
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 4,0 | Denní | 2 | A, N | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 170 / 60 | 60 | koná se | 0 | Zrakově, Sluchově, Tělesně | |||||
Poznámky k oboru: výměnné pobyty v zahraničí, účast na mezinárodních projektech, odborné praxe u partnerských společností, zkoušky Cambridge English, část OV probíhá v reálném pracovním prostředí.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Sociální činnost
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 4,0 | Denní | 2 | A, N | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 74 / 30 | 30 | koná se | 0 | Zrakově, Sluchově, Tělesně | |||||
Poznámky k oboru: odborné praxe u partnerských společností, část OV probíhá v reálném pracovním prostředí.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Ekonomické lyceum
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 4,0 | Denní | 2 | A, N | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 123 / 30 | 30 | koná se | 0 | Zrakově, Sluchově, Tělesně | |||||
Poznámky k oboru: příprava na státní zkoušku z psaní na klávesnici, z cizího jazyka, výměnné pobyty v zahraničí, účast na mezinárodních projektech, odborné praxe u partnerských společností a VŠ, zkoušky Cambridge English.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Úplné střední odborné vzdělání s vyučením i maturitou - nástavbové studium
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Podnikání
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 2,0 | Denní | 1 | A | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 94 / 56 | 56 | koná se | 0 | Zrakově, Sluchově, Tělesně | |||||
Poznámky k oboru: část OV probíhá v reálném pracovním prostředí.
|
||||||||||||||||||||||||||||||