Čtyřletá gymnaziální příprava, po ukončeném 9. ročníku základní školy
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Školní vzdělávací program - Škola pro budoucnost
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 4,0 | Denní | 2 | A, N, F, R | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 82 / 32 | 30 | koná se | 0 | Zrakově, Sluchově, Tělesně | |||||
Poznámky k oboru: certifikát ECDL, výměnné pobyty v zahraničí, účast na mezinárodních projektech, kurz CTM, kurz Medikem na gymplu.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Osmiletá gymnaziální příprava, po ukončeném 5. ročníku základní školy
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Školní vzdělávací program - Škola pro budoucnost
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 8,0 | Denní | 2 | A, N, F, R | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 79 / 30 | 30 | koná se | 0 | Zrakově, Sluchově, Tělesně | |||||
Poznámky k oboru: certifikát ECDL, výměnné pobyty v zahraničí, účast na mezinárodních projektech, kurz CTM, kurz Medikem na gymplu.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Úplné střední odborné vzdělání s maturitou
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Školní vzdělávací program - Škola pro budoucnost
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 4,0 | Denní | 2 | A, N, R | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 112 / 32 | 30 | koná se | 0 | Zrakově, Sluchově, Tělesně | |||||
Poznámky k oboru: žáci mohou získat stipendium, výuka předmětu Fiktivní firmy, certifikát ECDL, výměnné pobyty v zahraničí, účast na mezinárodních projektech, část OV probíhá v reálném pracovním prostředí.
|
||||||||||||||||||||||||||||||