Přeskočit navigaci

Ostatní úředníci_

V-8.9.170_Ostatni_urednici.pdf


Kliknutím na tuto ikonu si můžete soubor buď otevřít nebo uložit.

Ostatní úředníci vykonávají administrativní činnosti v tištěných sdělovacích prostředcích, u soudů, v knihovnách a na poštovních úřadech, dále třídí a doručují poštu, archivují dokumenty, připravují informace ke zpracování, vedou osobní evidence a kontrolují, zda jsou dokumenty v souladu s původním zdrojovým materiálem. Většina zaměstnání v této třídě vyžaduje druhou úroveň dovedností.

Náplň jejich práce obvykle zahrnuje: vedení evidencí o akvizicích, příjmech a výdejích knih v knihovnách; třídění a archivaci různých dokumentů a záznamů; vedení personálních záznamů; třídění, zapisování a doručování pošty z poštovních úřadů, z organizací nebo v jejich rámci; kódování; opravy obtahů; provádění řady jiných administrativních úkolů.

 


Zpět