Nižší střední odborné vzdělání s výučním listem
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Pečovatelské služby
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 3,0 | Denní | 1 | A | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 16 / 16 | 16 | se nekoná - další informace | 0 | Ne | |||||
Střední odborné vzdělání s výučním listem
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Obráběč kovů
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 3,0 | Denní | 1 | A | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 10 / 10 | 10 | se nekoná - další informace | 0 | Ne | |||||
|
Poznámky k oboru: žáci mohou získat stipendium.
|
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Elektrikář
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 3,0 | Denní | 1 | A | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 18 / 18 | 18 | se nekoná - další informace | 0 | Ne | |||||
|
Poznámky k oboru: žáci mohou získat stipendium, výuka CAD/CAM.
|
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Truhlář
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 3,0 | Denní | 1 | A | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 17 / 17 | 17 | se nekoná - další informace | 0 | Ne | |||||
|
Poznámky k oboru: výuka CAD/CAM.
|
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Instalatér
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 3,0 | Denní | 1 | A | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 16 / 16 | 16 | se nekoná - další informace | 0 | Ne | |||||
|
Poznámky k oboru: žáci mohou získat stipendium, výuka CAD/CAM, svářečský kurz.
|
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Tesař
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 3,0 | Denní | 1 | A | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 6 / 6 | 6 | se nekoná - další informace | 0 | Ne | |||||
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Zedník
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 3,0 | Denní | 1 | A | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 12 / 12 | 12 | se nekoná - další informace | 0 | Ne | |||||
|
Poznámky k oboru: žáci mohou získat stipendium, výuka CAD/CAM.
|
Úplné střední odborné vzdělání s maturitou
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Požární technik
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 4,0 | Denní | 2 | A, N | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 30 / 30 | 30 | praktická | 0 | Ne | |||||
Poznámky k oboru: možnost získat řidičský průkaz skupiny B, C (zdarma B, C).
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Úplné střední odborné vzdělání s vyučením i maturitou - nástavbové studium
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Podnikání
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 2,0 | Denní | 1 | A | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 30 / 30 | 30 | koná se | 0 | Tělesně | |||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||