Čtyřletá gymnaziální příprava, po ukončeném 9. ročníku základní školy
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Gymnázium-živé jazyky
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 4,0 | Denní | 2 | A, N, Š, F, R, I, L, Po | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 74 / 30 | 30 | koná se | 55000 | Tělesně | |||||
Poznámky k oboru: žáci mohou získat stipendium, výměnné pobyty v zahraničí, účast na mezinárodních projektech, jazykové Cambridge zkoušky v ceně školného.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Úplné střední odborné vzdělání s maturitou
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Public relations, média a marketingová komunikace
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 4,0 | Denní | 2 | A, N, Š, F, R, I, L, Po | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 66 / 20 | 20 | koná se | 39000 | Tělesně | |||||
Poznámky k oboru: žáci mohou získat stipendium, výuka předmětu Fiktivní firmy, výměnné pobyty v zahraničí, účast na mezinárodních projektech, jazykové Cambridge zkoušky v ceně školného, část OV probíhá v reálném pracovním prostředí.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Gymnaziální lyceum
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 4,0 | Denní | 2 | A, N, Š, F, R, I, L, Po | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 85 / 30 | 30 | koná se | 45000 | Tělesně | |||||
Poznámky k oboru: žáci mohou získat stipendium, výměnné pobyty v zahraničí, účast na mezinárodních projektech, jazykové Cambridge zkoušky v ceně školného, část OV probíhá v reálném pracovním prostředí.
|
||||||||||||||||||||||||||||||