Vzdělávací program: 75-31-N/03 Předškolní a mimoškolní pedagogika
Obor vzdělání: 75-31-N/.. Předškolní a mimoškolní pedagogika
Vzdělávací program má schváleno více škol. Vzdělávací základ je vždy stejný, programy se však mohou lišit zaměřením, předměty nebo jejich rozsahem aj.
Detailní informaci získáte porovnáním učebních plánů těchto škol:
Soukromá vyšší odborná škola sociální, o.p.s, Matky Boží 15, Jihlava
Svatojánská kolej - vyšší odborná škola pedagogická, Svatý Jan po Skalou 1, Beroun (n)
Vyšší odborná škola Praha, s. r. o., Myslíkova 30, Praha 2 - Nové Město (n)
EUROPEAN COLLEGE, vyšší odborná škola Brno, s.r.o., Pekařská 18, Brno (n)
Obchodní akademie, Střední pedagogická škola, Vyšší odborná škola, třída SNP 32a, Hradec Králové (n)
Vyšší odborná škola pedagogická a sociální a Střední pedagogická škola, 1. máje 10, Kroměříž (n)
Vyšší odborná škola DAKOL a Střední škola DAKOL, o.p.s., č.p. 570, Petrovice u Karviné (n)
Vyšší odborná škola EDUCARI, s.r.o., Vančurova 2904, Tábor (n)
AHOL - Vyšší odborná škola, Dušní 8, Ostrava (n)
Učební plán
denní forma vzdělávání
|
Počet |
hodin |
týdně |
v ročníku |
a |
období |
|
|
1.ročník |
|
2. ročník |
|
3. ročník |
|
|
Názvy vyučovacích předmětů |
zimní |
letní |
zimní |
letní |
zimní |
letní |
|
A. Povinné moduly |
|
|
|
|
|
|
|
Cizí jazyk - základní |
2 KZ |
2 KZ |
2 KZ |
2 KZ |
2 KZ |
2 KZ |
|
Úvod do filozofie a etiky |
|
|
1 Z |
1 Z |
|
|
|
Aplikovaná výpočetní technika |
2 Z |
2 Z |
|
|
|
|
|
Pedagogika |
2 ZK |
2 ZK |
2 ZK |
2 ZK |
2 ZK |
2 ZK |
|
Základy speciální pedagogiky |
|
|
|
|
2 ZK |
2 ZK |
|
Pedagogické projektování |
|
|
1 Z |
1 Z |
|
|
|
Psychologie |
2 ZK |
2 ZK |
2 ZK |
2 ZK |
|
2 ZK |
|
Pedagogická psychologie a diagnostika |
|
|
|
|
2 Z |
2 KZ |
|
Základy školského managementu a práva |
|
|
|
|
2 KZ |
2 KZ |
|
Osobnostně sociální výcvik |
2 Z |
|
|
|
|
|
|
Sociální a pedagogická komunikace |
|
2 Z |
|
|
|
|
|
Úvod do dětské literatury |
|
2 KZ |
|
|
|
|
|
Metodika kognitivních procesů a řeči |
|
|
2 Z |
2 KZ |
|
|
|
Metodika pohybových činností |
2 Z |
2 KZ |
|
|
|
|
|
Metodika výtvarných činností |
|
|
2 Z |
2 KZ |
|
|
|
Metodika hudebních činností |
2 Z |
2 KZ |
1 Z |
1 Z |
|
|
|
Metodika herních činností |
2 Z |
|
|
|
|
|
|
Metodika manipulačních činností |
|
|
2 Z |
2 Z |
|
|
|
Metodika dramatické výchovy |
|
|
2 Z |
2 KZ |
|
|
|
Metodika environmentální výchovy |
|
|
|
|
2 Z |
|
|
Metodika cizího jazyka |
|
|
|
|
1 Z |
1 KZ |
|
Zdravotní nauky |
|
|
2 KZ |
2 KZ |
|
|
|
Hra na hudební nástroj |
2 Z |
2 Z |
|
|
|
|
|
Odborný seminář odborné praxe |
1 Z |
1 Z |
1 Z |
1 Z |
2 Z |
|
|
- organizace a kompetence |
|
||||||
- seminář k absolventské práci |
|
||||||
Odborná praxe průběžná |
6 Z |
6 Z |
6 Z |
6 Z |
4 Z |
|
|
Odborná praxe souvislá |
|
4t Z |
|
4t Z |
|
4t Z |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CELKEM /povinné moduly – týdenní dotace/ |
25 |
25 |
26 |
26 |
19 |
13 |
|
Tučně označené moduly jsou součástí absolutoria (cizí jazyk, zkouška z odborných předmětů – pedagogika, psychologie a obhajoba absolventské práce). |
|||||||
B. Povinně volitelné moduly |
|
|
|
|
|
|
|
Využití PC a médií |
1 Z |
1 Z |
1 Z |
1 Z |
|
||
Cizí jazyk – rozšiřující (konverzace) |
2 KZ |
2 KZ |
2 KZ |
2 KZ |
2 KZ |
2 KZ |
|
Hra na hudební nástroj – volitelná |
|
|
2 Z |
2 Z |
2 Z |
2 Z |
|
Kurz komunikace a volného času |
3 Z |
|
3 Z |
|
|
|
|
Specializace pohybové výchovy |
|
|
1 Z |
2 Z |
|
|
|
Specializace výtvarné výchovy |
|
|
|
|
1 Z |
2 Z |
|
Specializace hudební výchovy |
|
|
1 Z |
1 Z |
|
|
|
Specializace dramatické výchovy |
|
|
|
|
1 Z |
2 Z |
|
Základy pedagogického výzkumu |
|
|
2 Z |
2 KZ |
|
|
|
Logopedická prevence |
|
2 Z |
|
|
|
|
|
Sociální patologie |
|
|
|
|
2 Z |
2 KZ |
|
Multikulturní výchova |
1 Z |
1 Z |
|
|
|
|
|
C. Volitelné moduly |
|
|
|
|
|
|
|
Statistika |
2 Z |
|
|||||
Kultura osobního projevu - asertivita |
2 Z |
|
|
|
|
|
|
Práce s rodinou |
|
|
|
|
|
2 Z |
|
Tvořivé dílny |
|
|
|
|
2 Z |
|
|
Zdravotní tělesná výchova |
|
2 Z |
|
|
|
|
|
Celkem (PV + V) |
8 |
7 |
12 |
12 |
11 |
13 |
|
dálková forma vzdělávání
|
1. ročník |
|
2. ročník |
|
3. ročník |
|
|
Názvy vyučovacích předmětů |
zimní |
letní |
zimní |
letní |
zimní |
letní |
|
A. povinné moduly |
|
|
|
|
|
|
|
Cizí jazyk - základní |
10 KZ |
10 KZ |
10 KZ |
10 KZ |
10 KZ |
10 KZ |
|
Úvod do filozofie a etiky |
|
|
4 Z |
4 Z |
|
|
|
Aplikovaná výpočetní technika |
10 Z |
10 Z |
|
|
|
|
|
Pedagogika |
10 ZK |
10 ZK |
10 ZK |
10 ZK |
10 ZK |
10 ZK |
|
Základy speciální pedagogiky |
|
|
|
|
10 ZK |
10 ZK |
|
Pedagogické projektování |
|
|
4 Z |
4 Z |
|
|
|
Psychologie |
10 ZK |
10 ZK |
10 ZK |
10 ZK |
|
10 ZK |
|
Pedagogická psychologie a diagnostika |
|
|
|
|
10 Z |
10 KZ |
|
Základy školského managementu a práva |
|
|
|
|
8 KZ |
8 KZ |
|
Osobnostně sociální výcvik |
8 Z |
|
|
|
|
|
|
Sociální a pedagogická komunikace |
|
8 Z |
|
|
|
|
|
Úvod do dětské literatury |
|
8 KZ |
|
|
|
|
|
Metodika kognitivních procesů a řeči |
|
|
6 Z |
6 KZ |
|
|
|
Metodika pohybových činností |
6 Z |
6 KZ |
|
|
|
|
|
Metodika výtvarných činností |
|
|
6 Z |
6 KZ |
|
|
|
Metodika hudebních činností |
6 Z |
6 KZ |
|
|
|
|
|
Metodika herních činností |
8 Z |
|
|
|
|
|
|
Metodika manipulačních činností |
|
|
6 Z |
6 Z |
|
|
|
Metodika dramatické výchovy |
|
|
6 Z |
6 KZ |
|
|
|
Metodika environmentální výchovy |
|
|
|
|
8 Z |
|
|
Metodika cizího jazyka |
|
|
|
|
4 Z |
4 KZ |
|
Zdravotní nauky |
|
|
8 KZ |
8 KZ |
|
|
|
Hra na hudební nástroj |
10 Z |
10 Z |
|
|
|
|
|
Odborný seminář odborné praxe |
4 Z |
4 Z |
4 Z |
4 Z |
10 Z |
|
|
- organizace a kompetence |
|
||||||
- seminář k absolventské práci |
|
||||||
Odborná praxe souvislá |
|
50 Z |
|
50 Z |
|
50 Z |
|
|
|
|
|
|
|||
CELKEM |
|
|
|
|
|||
/povinné moduly – ročníková dotace/ |
214 |
198 |
182 |
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
Tučně označené moduly jsou součástí absolutoria (cizí jazyk, zkouška z odborných předmětů – pedagogika, psychologie a obhajoba absolventské práce). |
|||||||
B. Povinně volitelné moduly |
|
|
|
|
|
|
|
Cizí jazyk – rozšiřující (konverzace) |
3 KZ |
3 KZ |
4 KZ |
4 KZ |
4 KZ |
4 KZ |
|
Hra na hudební nástroj – volitelná |
|
|
4 Z |
4 Z |
4 Z |
4 Z |
|
Logopedická prevence |
|
|
6 Z |
|
|
|
|
Sociální patologie |
|
|
|
|
4 Z |
4 KZ |
|
Multikulturní výchova |
|
|
|
|
6 Z |
|
|
Celkem (PV) |
3 |
3 |
14 |
8 |
18 |
12 |
|
Učební plán
denní forma vzdělávání
Modul |
A |
Zkratka |
Typ |
1. ročník |
|
|
|
|
|
|
2. ročník |
|
|
|
|
|
|
3. ročník |
|
|
|
|
|
|
Celkem hodin |
Celkem kreditů |
||||||||||
|
|
|
|
|
1. období |
|
2. období |
|
3. období |
|
4. období |
|
5. období |
|
6. období |
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
P |
C |
S |
U |
K |
P |
C |
S |
U |
K |
P |
C |
S |
U |
K |
P |
C |
S |
U |
K |
P |
C |
S |
U |
K |
P |
C |
S |
U |
K |
|
|
A. Povinné moduly |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
174 |
151 |
|
|
Cizí jazyk 1 |
x |
CZJ1 |
P |
- |
3 |
- |
zk |
3 |
- |
3 |
- |
zk |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
6 |
6 |
|
Cizí jazyk 2 |
x |
CZJ2 |
P |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
- |
zk |
3 |
- |
3 |
- |
zk |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
6 |
6 |
|
Cizí jazyk 3 |
x |
CZJ3 |
P |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
- |
zk |
3 |
- |
4 |
- |
zk |
3 |
8 |
6 |
|
Biologie |
|
BIO |
P |
2 |
- |
- |
kz |
2 |
2 |
- |
- |
zk |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
4 |
|
Biologie dítěte a hygiena |
|
BIH |
P |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
- |
zk |
2 |
2 |
- |
- |
zk |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
4 |
|
Metody a techniky výzkumu |
|
MTV |
P |
1 |
1 |
- |
z |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
1 |
|
Sociologie výchovy |
|
SOV |
P |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
1 |
- |
z |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
1 |
|
Informační a komunikační technologie 1 |
ICT1 |
P |
- |
2 |
- |
kz |
2 |
- |
2 |
- |
kz |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
4 |
|
|
Informační a komunikační technologie 2 |
ICT2 |
P |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
z |
1 |
- |
2 |
- |
z |
1 |
4 |
2 |
|
|
Pedagogika 1 |
x |
PED1 |
P |
2 |
- |
- |
zk |
2 |
2 |
- |
- |
zk |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
4 |
|
Pedagogika 2 |
x |
PED2 |
P |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
- |
zk |
2 |
2 |
- |
- |
zk |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
4 |
|
Pedagogika předškolní a volného času 1 |
x |
PVC1 |
P |
2 |
- |
- |
zk |
2 |
1 |
1 |
- |
zk |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
4 |
|
Pedagogika předškolní a volného času 2 |
x |
PVC2 |
P |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
- |
zk |
2 |
1 |
1 |
- |
zk |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
4 |
|
Psychologie1 |
x |
PSY1 |
P |
2 |
- |
- |
zk |
2 |
2 |
1 |
- |
zk |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
5 |
|
Psychologie 2 |
x |
PSY2 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
- |
kz |
2 |
2 |
1 |
- |
zk |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
5 |
|
Psychologie 3 |
x |
PSY3 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
- |
kz |
2 |
2 |
- |
- |
zk |
2 |
4 |
4 |
|
Psychopatologie |
|
PPA |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
- |
z |
1 |
2 |
- |
- |
kz |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
3 |
|
Sociální patologie |
|
SPA |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
- |
z |
1 |
2 |
- |
- |
kz |
2 |
4 |
3 |
|
Pedagogický management |
|
PGM |
|
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
- |
- |
z |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
1 |
|
Bezpečnost a ochrana zdraví za mim.situací |
BOZ |
|
1 |
- |
- |
z |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
1 |
|
|
Literatura pro děti a mládež s metodikou |
LDM |
|
1 |
1 |
- |
z |
1 |
1 |
1 |
- |
kz |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
3 |
|
|
Tělesná výchova s didaktikou 1 |
|
TVD1 |
|
- |
2 |
- |
z |
1 |
- |
2 |
- |
kz |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
3 |
|
Tělesná výchova s didaktikou 2 |
|
TVD2 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
z |
1 |
- |
2 |
- |
kz |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
3 |
|
Tělesná výchova s didaktikou 3 |
|
TVD3 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
z |
1 |
- |
2 |
- |
kz |
2 |
4 |
3 |
|
Hudební výchova s didaktikou 1 |
|
HVD1 |
|
- |
2 |
- |
z |
1 |
- |
2 |
- |
kz |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
3 |
|
Hudební výchova s didaktikou 2 |
|
HVD2 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
z |
1 |
- |
2 |
- |
kz |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
3 |
|
Hudební výchova s didaktikou 3 |
|
HVD3 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
z |
1 |
- |
2 |
- |
kz |
2 |
4 |
3 |
|
Výtvarná výchova s didaktikou1 |
|
VVD1 |
|
- |
2 |
- |
z |
1 |
- |
2 |
- |
kz |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
3 |
|
Výtvarná výchova s didaktikou 2 |
|
VVD2 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
z |
1 |
- |
2 |
- |
kz |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
3 |
|
Výtvarná výchova s didaktikou 3 |
|
VVD3 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
z |
1 |
- |
2 |
- |
kz |
2 |
4 |
3 |
|
Dramatická výchova s didaktikou 1 |
DVD1 |
|
- |
2 |
- |
z |
1 |
- |
2 |
- |
kz |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
3 |
|
|
Dramatická výchova s didaktikou 2 |
DDV2 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
z |
1 |
- |
2 |
- |
kz |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
3 |
|
|
Dramatická výchova s didaktikou3 |
DDV3 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
z |
1 |
- |
2 |
- |
kz |
2 |
4 |
3 |
|
|
Hra na hudební nástroj 1 |
|
HHN1 |
|
- |
2 |
- |
kz |
2 |
- |
2 |
- |
kz |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
4 |
|
Hra na hudební nástroj 2 |
|
HHN2 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
kz |
2 |
- |
2 |
- |
kz |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
4 |
|
Hra na hudební nástroj 3 |
|
HHN3 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
kz |
2 |
- |
2 |
- |
kz |
2 |
4 |
4 |
|
Seminář pedagogické praxe 1 |
|
SPX1 |
|
- |
- |
1 |
z |
1 |
- |
- |
1 |
z |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
2 |
|
Seminář pedagogické praxe 2 |
|
SPX2 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
z |
1 |
- |
- |
1 |
z |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
2 |
|
Seminář pedagogické praxe 3 |
|
SPX3 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
z |
1 |
- |
- |
1 |
z |
1 |
2 |
2 |
|
Pedagogická praxe 1 |
|
PPX1 |
|
- |
4 |
- |
kz |
4 |
- |
4 |
- |
kz |
4 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
8 |
8 |
|
Pedagogická praxe 2 |
|
PPX2 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
- |
kz |
3 |
- |
3 |
- |
kz |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
6 |
6 |
|
Pedagogická praxe 3 |
|
PPX3 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
- |
kz |
3 |
- |
3 |
- |
kz |
3 |
6 |
6 |
|
Seminář k absolutoriu |
|
SAB |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
z |
1 |
- |
- |
2 |
z |
1 |
4 |
2 |
B. Povinně volitelné moduly |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
20 |
|
Povinně volitelný modul I. |
|
PVM1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
kz |
2 |
- |
- |
2 |
kz |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
4 |
||
|
Environmentální výchova |
|
ENV |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- |
- |
|
Multikulturní výchova |
|
MKV |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- |
- |
|
Rodinná výchova |
|
ROV |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- |
- |
Povinně volitelný modul II. |
|
PVM2 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
zk |
2 |
- |
- |
2 |
zk |
2 |
4 |
4 |
|
|
Etopedie |
|
ETP |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- |
- |
|
Logopedie |
|
LOG |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- |
- |
Povinně volitelný modul III. |
|
PVM3 |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
- |
kz |
2 |
2 |
- |
- |
kz |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
4 |
|
|
Speciální pedagogika |
|
SPE |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- |
- |
|
Sociální pedagogika |
|
SOP |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|