Přeskočit navigaci

Vzdělávací program: 63-41-N/28 Management malých a středních firem


Obor vzdělání: 63-41-N/.. Ekonomika a podnikání


Škola: CZECH SALES ACADEMY - vyšší odborná škola a střední odborná škola s.r.o., Hradecká 1151, Hradec Králové



Profil absolventa


Absolvent je v praxi zařazován do těch pozic, kde není nutné vysokoškolské vzdělání, ale středoškolské již nepostačuje. Osvojení si obsahu vzdělávacího programu umožní absolventům vykonávat náročné obchodně-provozní, technickohospodářské funkce, včetně samostatného řízení na nižší a střední úrovni managementu.


Osobnostní a sociální kompetence

   vystupovat profesionálně a kultivovaně na veřejnosti,

   být schopen stanovit si reálné životní i profesní cíle,

   orientovat se v tržním prostředí, včetně trhu práce,

   akceptovat rozdílné názory a postoje,

   umět obhájit svoje názory a postoje,

   umět přijímat a dávat zpětnou vazbu,

   umět vyhledat si informace a ověřit si jejich správnost,

   umět pracovat s informacemi a prezentovat je,

   rozhodovat samostatně a konstruktivně reagovat,

   orientovat se v globalizovaném světě,

   akceptovat nutnost celoživotního vzdělávání,

   zvládnout týmovou práci,

   zvládnout projektovou práci,

   osvojit si principy sociální komunikace,

   osvojit si techniky firemní a obchodně podnikatelské komunikace,

   zvládnout cizojazyčnou komunikaci, včetně osvojení odborné terminologie a korespondenčních zvyklostí,

   respektovat etické normy a principy interpersonálních vztahů.


Odborné kompetence

   porozumět chování subjektů tržní ekonomiky, udržovat si přehled o změnách v jejich postavení a chování,

   přistupovat aktivně k řešení dílčích manažerských problémů,

   orientovat se v daňové problematice, být schopen aplikovat znalosti v profesním i běžném životě,

   využívat poznatků matematiky a statistiky k ověřování svých závěrů,

   orientovat se v platné legislativě obchodního, občanského, pracovního, správního i mezinárodního práva, analyzovat a syntetizovat problémy, exaktně se vyjadřovat,

   osvojit si znalosti marketingu jako nástroje konkurenceschopnosti,

   chápat detailně obsah manažerských funkcí, včetně těch v personální oblasti, aplikovat znalosti z manažerské ekonomiky při tvorbě vlastního podnikatelského záměru vést aktivně a konstruktivně odbornou diskusi,

   porozumět finančnímu i manažerskému účetnictví, chápat význam účetnictví jako zdroje informací.



Zpět