Přeskočit navigaci

Vedoucí pracovník pohostinství a hotelového provozu

Charakteristika

Vedoucí pracovník pohostinství a hotelového provozu řídí a zajišťuje ubytovací a stravovací služby ve větší provozní jednotce.

Činnosti

  • Komunikace se zákazníky v cizím jazyce.
  • Kontrolování správnosti účtovaných cen za služby.
  • Oerativních řízení provozu.
  • Provádění kontroly dodržování předpisů v oblasti požární ochrany, ochrany a bezpečnosti zdraví při práci.
  • Provádění kontroly správnosti pokladních a účetních dokladů.
  • Předkládání návrhů na dosažení vyšší kvality poskytovaných služeb.
  • Reprezentace hotelu při obchodních jednáních.
  • Řešení reklamací a stížností zákazníků.
  • Řízení pracovníků rezervačního oddělení, hotelové recepce a stravovacího úseku.
  • Sledování prodeje doplňkového sortimentu, jeho skladových zásob a evidence prodeje.
  • Sledování úrovně a jakosti poskytovaných služeb a spokojenosti zákazníků.
  • Spolupráce na vytváření strategie a cenové politiky firmy.
  • Uzavírání kontraktů a smluv na poskytování služeb.
  • Zabezpečování školení personálu.
  • Zpracovávání harmonogramu služeb zaměstnanců jednotlivých úseků.

Další informace o vhodném školním vzdělání, zdravotních a pracovních podmínkách a o měsíční mzdě se dozvíte u jednotlivých typových pozic zařazených do tohoto povolání.

Podřízená povolaní (typové pozice)

Zdravotní omezení

Nejsou definována onemocnění, která by vylučovala výkon povolání.

Přesné posouzení zdravotního stavu s následným doporučením nebo nedoporučením výkonu tohoto povolání je možné pouze po konzultaci s lékařem.

Medián hrubého měsíčního výdělku

Pro toto povolání nejsou dostupná data o měsíčním výdělku.