Přeskočit navigaci

Ředitel marketingu

Charakteristika

Ředitel marketingu zajišťuje tvorbu a implementaci marketingové strategie společnosti.

Činnosti

  • Analýza trhu a konkurence.
  • Brand management – rozvoj značky.
  • Komunikace s médii.
  • Koordinace a vyhodnocování marketingové strategie.
  • Nastavení KPIs (klíčových ukazatelů výkonu) marketingu.
  • Nastavení ucelené koncepce marketingu.
  • Navrhování motivačního prostředí obchodním partnerům.
  • Pravidelný reporting Top Managementu.
  • Prezentace společnosti navenek – tvorba image společnosti.
  • Přímá podpora oddělení prodeje a obchodního oddělení.
  • Příprava a organizace promo akcí.
  • Příprava a realizace marketingového plánu.
  • Příprava marketingové strategie.
  • Realizace marketingové strategie.
  • Rozhodování o vzhledu a náplni propagačních materiálů.
  • Řízení spolupráce s grafickými studii, reklamními a PR agenturami.
  • Sestavování a správa marketingového rozpočtu.
  • Spolupráce při tvorbě obchodní strategie společnosti.
  • Tvorba marketingového mixu (produkt, cena, distribuce, propagace).
  • Účast na promo akcích, konferencích.
  • Vedení týmu pracovníků marketingu.
  • Vývoj a implementace nových produktů.
  • Zodpovědnost za marketingovou komunikaci.

Nadřízené povolání

Vhodné školní vzdělání pro toto povolání

Zdravotní omezení

Nejsou definována onemocnění, která by vylučovala výkon povolání.

Přesné posouzení zdravotního stavu s následným doporučením nebo nedoporučením výkonu tohoto povolání je možné pouze po konzultaci s lékařem.

Medián hrubého měsíčního výdělku

Kód a název zaměstnání (podle CZ-ISCO Soukromý sektor Veřejný sektor
1221 - Řídící pracovníci v oblasti obchodu, marketingu a v příbuzných oblastech 54 529 37 247
12213 - Řídící pracovníci v oblasti marketingu 52 741 00

Medián představuje prostřední hodnotu ze všech zjištěných hodnot, tj. 50% zaměstnanců má vyšší výdělek než medián a 50% nižší. Pro posouzení výdělkové úrovně je medián obvykle vhodnější než průměr, protože není ovlivněn extrémními hodnotami a přímo říká, jaký výdělek má "prostřední zaměstnanec".

Údaje o měsíčním výdělku se přebírají ze statistického šetření ISPV.V rámci tohoto šetření se zjišťují měsíční výdělky pro jednotlivá zaměstnání podle klasifikace CZ-ISCO. Protože je tatoklasifikace poměrně podrobná, může jednomu povolání odpovídat více zaměstnání.

Navštívená povolání

Další informace o tomto povolání