Přeskočit navigaci

Odborný pracovník reklamy

Charakteristika

Specialista reklamy zabezpečuje zpracování a koordinaci reklamní kampaně klientů a podílí se na tvorbě firemní strategie.

Činnosti

  • Jednání a spolupráce s ostatními útvary agentury.
  • Jednání se zástupci médií.
  • Koordinace výběru reklamních médií a odhad nákladů na reklamu.
  • Odpovědnost za realizaci a administraci projektů a zakázek.
  • Prezentace návrhu reklamní kampaně klientovi a další komunikace s klienty.
  • Provádění akviziční činnosti.
  • Realizace akviziční a kreativní strategie, posouzení technických možností zpracování reklamních materiálů.
  • Vedení příslušné dokumentace.
  • Výběr a nákup externích zdrojů dat.
  • Zabezpečení dodržení rozpočtu a kontrola projektových faktur.
  • Zajišťění monitoringu trhu reklamy a trhu v oblasti výzkumů, dat a SW.
  • Zpracování mediálního plánu pro klienty.

Další informace o vhodném školním vzdělání, zdravotních a pracovních podmínkách a o měsíční mzdě se dozvíte u jednotlivých typových pozic zařazených do tohoto povolání.

Podřízená povolaní (typové pozice)

Zdravotní omezení

Nejsou definována onemocnění, která by vylučovala výkon povolání.

Přesné posouzení zdravotního stavu s následným doporučením nebo nedoporučením výkonu tohoto povolání je možné pouze po konzultaci s lékařem.

Medián hrubého měsíčního výdělku

Pro toto povolání nejsou dostupná data o měsíčním výdělku.

Navštívená povolání