Přeskočit navigaci

Administrativní pracovník

Charakteristika

Administrativní pracovník zajišťuje administrativně-technické práce a organizační úkoly.

Činnosti

  • Aktualizace obchodních dat společnosti, údajů v Obchodním rejstříku, profesních sdruženích, asociacích atd.
  • Komunikace s obchodními partnery.
  • Komunikace se správou budovy.
  • Kontrola dodržování celních předpisů.
  • Kontrola přepravních dokladů.
  • Obsluha a správa kancelářské techniky (fax, scanner, záznamník, kopírka,...).
  • Obsluha datových schránek.
  • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování).
  • Ověřování správnosti deklarovaných zásilek.
  • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky).
  • Péče o návštěvy.
  • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů.
  • Příprava pravidelných zpráv (hlášení), měsíčních výkazů apod.
  • Sledování zásilek.
  • Správa došlé a odchozí pošty, včetně elektronické.
  • Správa firemních vozidel.
  • Správa vstupních karet.
  • Vedení pokladny.
  • Vykonávání dílčích administrativních prácí, archivace dokumentů.
  • Vystavování a evidence faktur a celních dokladů.
  • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání.
  • Zajišťování kancelářských potřeb.
  • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu.
  • Zajišťování ověření písemností u orgánů státní správy.

Další informace o vhodném školním vzdělání, zdravotních a pracovních podmínkách a o měsíční mzdě se dozvíte u jednotlivých typových pozic zařazených do tohoto povolání.

Podřízená povolaní (typové pozice)

Zdravotní omezení

Nejsou definována onemocnění, která by vylučovala výkon povolání.

Přesné posouzení zdravotního stavu s následným doporučením nebo nedoporučením výkonu tohoto povolání je možné pouze po konzultaci s lékařem.

Medián hrubého měsíčního výdělku

Pro toto povolání nejsou dostupná data o měsíčním výdělku.

Navštívená povolání